Uncategorized

Tot ce trebuie sa stii despre SEO

Daca nu stii ce anume sa mai faci pentru a atrage ami multi clienti pentru business-ul tau, atunci iti recomandam sa apelezi la un specialist SEO. Acesta te va ajuta sa iti promovezi afacerea cu ajutorul unei strategii de optimizare SEO foarte bine pusa la punct.

Ce este SEO?

Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) este un proces de optimizare a site-ului dvs. web, cu scopul de a vă îmbunătăți clasamentul în rezultatele căutării și de a obține mai mult trafic organic (neplătit). Istoria SEO datează din anii 90, când au apărut pentru prima dată motoarele de căutare. În zilele noastre, este o strategie esențială de marketing și o industrie în continuă creștere. Pentru mai multe informatii utile, vezi aici. Optimizarea motoarelor de căutare se concentrează doar pe rezultatele căutării organice și nu include optimizarea PPC. Atât SEO, cât și PPC fac parte din Search Engine Marketing. 

Motoarele de căutare sunt folosite de utilizatorii de internet atunci când caută ceva. Nu contează dacă vindeți un produs sau un serviciu, scrieți un blog sau orice altceva, optimizarea motorului de căutare este o necesitate pentru fiecare proprietar de site web. SEO reprezintă toate acțiunile pe care le faceți pentru ca Google să vă considere site-ul web o sursă de calitate și să îl clasifice mai sus pentru interogările de căutare dorite.

Există trei aspecte cheie ale SEO:

Lucruri tehnice – ‘’Castronul’’ reprezintă toate aspectele tehnice pe care trebuie să le acoperiți (adesea denumite SEO tehnice sau SEO pe pagină). Fără un ‘’castron’’ adecvat, nu poti face nimic.

Conținut excelent – Supa reprezintă conținutul site-ului dvs. web – cea mai importantă parte. Conținut de calitate scăzută = fără clasamente , este atât de simplu.  

Backlink – uri de calitate – condimentarea reprezintă backlink-urile care sporesc autoritatea site-ului dvs. web. Puteți avea un conținut excelent și un site web perfect optimizat, dar, în cele din urmă, trebuie să câștigați autoritate obținând backlinks de calitate .

Vocabular util

De îndată ce începeți să căutați informatii despre SEO, veți întâlni câțiva termeni comuni care încearcă să clasifice diferitele sale aspecte sau abordări, și anume:

SEO on-page și SEO off-page

Deși nu sunt atât de importante din punct de vedere practic, este bine să le cunoaștem semnificația.

SEO on-page și SEO off-page

Termenii SEO on-page și off-page clasifică activitățile SEO în funcție de faptul dacă le efectuați pe site sau nu. SEO pe pagină este tot ce puteți face pe site – de la optimizarea conținutului până la aspecte tehnice. 

Cercetarea cuvintelor cheie

·       Optimizarea conținutului

·       Optimizarea etichetei de titlu

·       Optimizarea performanței paginii

·       Conectare internă

Scopul este de a oferi atât conținut perfect, cât și UX, în timp ce arată motoarelor de căutare despre ce este pagina.

SEO off-page se referă în principal la obținerea unor backlink-uri de calitate pentru a arăta motoarelor de căutare că site-ul dvs. web are autoritate și valoare. Construirea de legături poate implica tehnici precum: 

·       Blogging pentru oaspeți

·       E-mail de informare

SEO off-page este, de asemenea, strâns legat de alte domenii ale marketingului online, cum ar fi marketingul și branding-ul social media , care au un impact indirect asupra construirii încrederii și autorității site-ului dvs. web. Amintiți-vă că o strategie SEO de succes constă atât din activități SEO atât pe pagină, cât și în afara paginii.