Uncategorized

Impactul social media asupra societatii noastre

Social media poate fi foarte influenta asupra societatii, atat in ​​mod pozitiv, cat si negativ. Ofera oamenilor o modalitate de a pastra legatura cu oamenii care traiesc departe. Le permite oamenilor sa impartaseasca continut distractiv, interesant si informativ. Acesta ofera intreprinderilor un mod de a se angaja cu clientii.

Una dintre probleme este insa ca oricine poate impartasi orice, inclusiv material care poate nu este exact. In unele cazuri, raul real se face atunci cand oamenii raspandesc informatii inflamatorii, neverificate sau intru totul false. Acest lucru poate dauna persoanelor private, ca atunci cand cineva este intimidat online. De asemenea, poate avea un impact daunator asupra societatii in ansamblu. Cu toate acestea, alegerile prezidentiale din 2016 ne-au oferit multe exemple despre aceasta problema.

Social media a facut foarte usor raspandirea rapida a informatiilor. Deoarece calendarul Facebook si Twitter se misca atat de repede, spectatorii nu verifica deseori ceea ce au vazut. O mare cantitate de continut este, de asemenea, raspandita prin imagini si memorii, care pot fi sau nu bazate pe informatii valide. Desigur, multe meme sunt create pentru a fi amuzante, dragute sau scandalos. Altii, cu toate acestea, sunt menite sa ne influenteze gandirea. Chiar si legaturile catre articole reale pot fi inselatoare. Este sigur sa spunem ca majoritatea oamenilor care vad un titlu si un link nu au citit niciodata intregul articol.

Tehnologia informatiei si comunicatiilor s-a schimbat rapid in ultimii 20 de ani, o dezvoltare cheie fiind aparitia social media .

Ritmul schimbarii este accelerat. De exemplu, dezvoltarea tehnologiei mobile a jucat un rol important in modelarea impactului social media. In intreaga lume, dispozitivele mobile domina in ceea ce priveste minutele totale petrecute online. Acest lucru pune mijloacele de conectare oriunde si oricand pe orice dispozitiv din mainile tuturor.

Prin utilizarea unor platforme precum Facebook, Twitter si Instagram, modul in care oamenii socializeaza a fost puternic revolutionat. A facut usoara conectarea cu membrii familiei, prietenii si rudele in timp real.

Cu ajutorul retelelor de socializare, oamenii pot partaja imagini si videoclipuri si pot comunica cu cei apropiati. Acest lucru a consolidat relatiile si reuneste familiile intr-un mod care nu era posibil in trecut.

Familiile, prietenii, rudele si intreprinderile au posibilitatea de a impartasi abilitati si de a imbunatati diferite competente. In plus, oamenii ajung sa isi faca si sa intalneasca prieteni noi.

Afacerile au fost mult afectate de social media – de la marketing pana la interactiunea cu clientii in timp util. O afacere care s-a angajat in utilizarea sociala are un avantaj cert asupra concurentilor sai.

Platformele online reprezinta un mod mai putin costisitor pentru intreprinderi de a-si face publicitatea ofertelor in timp real si de a atrage mai multi clienti. S-a usurat pentru intreprinderi sa ajunga la o baza de clienti mai larga si sa imbunatateasca fidelitatea clientilor prin diferite programe.

Accesul usor la clienti ofera intreprinderilor efectul de a pastra clientii existenti , precum si de a atrage mai multi. Acest lucru duce la o cota de piata mare si la marje de profit mai mari si la castiguri bune pentru intreprinderi.

Prin interactiunea si feedback-urile intreprinderilor catre clientii lor, acestia pot intelege rapid piata si pot adopta noi strategii, precum si se pot conforma dinamicului gusturilor si cerintelor clientului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *