Uncategorized

Ce este starea Zen si cum se poate realiza

Exista o serie de gesturi mici, care sunt incluse in rutina ta zilnica, care te vor ajuta sa duci o viata mai pe indelete, sa te concentrezi in fiecare moment, sa traiesti calm , fara stres care te face sa simti ca minutele te scapa fara sa te poti bucura cu adevarat de ele.

Ce este starea Zen?

Semnificatia starii Zen poate fi oarecum ambigua. In budism, starea Zen consta dintr-o stare de constiinta, in care fiinta isi asuma falsitatea ego-ului sau; intelegerea ego-ului ca orice atribut sau circumstanta care face ca cineva sa se vada pe sine ca o entitate separata de cosmos.

Fata de aceasta, incercarea de a realiza fiinta Zen consta in incercarea de a distruge acest ego care se hraneste cu o dorinta. Lipsa duce la dorinta, dar dorinta in acelasi timp produce mai multa lipsa. Atat dorinta, cat si lipsa sunt exprimate intr-o serie de ganduri printr-un scop.

Este posibila intrarea in starea zen?

Va intrebati cum sa intrati in statul zen? Da, este posibil sa o faceti in orice situatie daca stiti cum sa va eliberati mintea de dorinte. Exercitiul este foarte simplu: trebuie sa stai in pozitia lotusului, cu mintea centrata si respiratia relaxata. Gandurile invazive care pot aparea trebuie sa fie lasate sa treaca, fara a le opune.

Cu cat exista mai multa opozitie, cu atat mai multe ganduri invazive vor aparea in mintea ta.

Datorita acestui fapt, se obtine o stare fara scop, in care nu exista nici dorinta, nici lipsa. Aceasta este ceea ce se numeste starea Zen. Actionati fara sa va agatati de rezultate, cautati doar sa atingeti obiectivul si sa relaxati mintea pentru a ajunge la starea Zen.

  • Folositi uleiuri esentiale , va vor ajuta sa va relaxati. Aplicati doua picaturi de ulei esential de lavanda pe incheieturile mainii si plexul solar si inspirati adanc. De asemenea, puteti dilua o picatura de ulei esential de verbena in cateva picaturi de ulei vegetal si tortul incheieturilor. O alta posibilitate este sa puneti uleiul esential intr-un difuzor si sa parfumati intreaga casa pentru a respira esenta si a potoli spiritul.
  • Exerseaza auto-masaj . Cu un pic de masaj cu ulei, gatul si gatul cu presiune puternica, pentru a calma tensiunile. Faceti acest lucru timp de 2 minute in fiecare zi – acest lucru va fi suficient pentru a va relaxa inainte de culcare. De asemenea, evitati tensiunea in maxilara facand miscari circulare cu varfurile degetelor la jonctiunea maxilarelor.
  • Inscrie-te la un ceai de plante relaxant. Incercati un balsam de lamaie sau o baza de menta. Schimb o ceasca de cafea sau ceai pentru aceste perfuzii care va vor ajuta sa gasiti relaxare.
  • Testarea efectului florilor Bach. Aceste elixire florale create de Dr. Bach la inceputul secolului XX ajuta la confruntarea emotiilor cu mai multa seninatate. Este un remediu natural de luat oral.
  • Decide acum sa joci sport. Un studiu realizat de cercetatorii de la Universitatea din Arizona a aratat ca persoanele care desfasoara o activitate sportiva secreta mai putin adrenalina decat persoanele sedentare. Sportul care vi se potriveste? Jogging-ul sau boxul daca doriti sa eliberati stresul, activitatile pe apa daca preferati sa va relaxati, yoga sau taichi daca doriti sa va goliti mintea.
  • Lasa-te tentat de ciocolata neagra. Este bogat in magneziu si flavonoide si reduce hormonul de stres si anxietate. Nu este necesar sa luati mai mult de o uncie la 5 dupa-amiaza pentru a evita greva foamei la sfarsitul zilei.
  • Incercati sa mancati cruditati. Alimentele crude sunt o metoda excelenta de reducere a adrenalinei si de calmare a tensiunii. Includeti salate si alte preparate necuite in meniul dvs.
  • Respirati. In fiecare seara inainte de culcare, intindeti-va pe pat, inchideti ochii si inspirati lent din burta. Dimineata, inainte de micul dejun, faceti si voi: inspirati adanc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *