Uncategorized

Alimente pentru par sanatos

O dieta echilibrata este baza pentru obtinerea unui par sanatos si puternic. Nu putem uita ca, pe langa ingrijirea externa, trebuie sa hranim parul din interior. Va spunem cum se face in articolul urmator.

Exista alimente de baza pe care ar trebui sa le adaugati la dieta dvs., daca doriti sa aveti par sanatos si frumos. Nu uitati ca, la fel ca pielea dvs., parul este expus si poate fi sensibil la deteriorarea cauzata de factori externi, cum ar fi poluarea sau intemperiile.

Grija de parul tau nu inseamna doar sa mergi la coafor la timp sau sa nu abuzezi de uscator de par. De asemenea, ar trebui sa fiti atenti la nutrientii pe care ii aduceti din interior, deoarece acest lucru il va ajuta sa para mai puternic, mai neted si mai luminos.

In plus, puteti evita cele mai frecvente probleme, cum ar fi caderea parului si lipsa de stralucire. Sa ne adancim in ea.

Alimente cheie pentru parul frumos si sanatos

Pentru a se lauda cu melena, dieta trebuie sa fie variata si echilibrata si, potrivit medicului dermatolog, trebuie sa cautam „alimente bogate in biotina , fier , zinc si acid folic, in principal, pe langa altele precum siliciu, seleniu , cupru si vitamine ( A , B6 si B12 ), care sunt elemente esentiale pentru buna crestere si structura corecta a parului ”. Dar cum se traduce asta in camara? Retineti recomandarile Dr. Serrano:

Biotina . Il gasim in drojdia de bere, fripturile de ficat si ouale . Aceasta vitamina ajuta parul sa creasca puternic si stralucitor.

Fier . In principal se gaseste in carnea rosie, pestele si ouale, precum si alte alimente precum lintea si spanacul, desi cu o absorbtie mai mica. Vitamina C ajuta la imbunatatirea absorbtiei fierului, de aceea este recomandabil sa ia, de exemplu, un suc de portocale. Acest mineral este esential pentru a oferi stralucire si rezistenta parului.

Zinc . Se gaseste in majoritatea alimentelor proteice, cum ar fi carnea, ouale, pestele, branzeturile si fructele de mare si este unul dintre mineralele care se depun cel mai mult in par, deoarece participa la producerea keratinei care face parte din structura parului.

Acid folic . Se gaseste in legumele cu frunze verzi, precum spanacul si cireasul elvetian. Un consum redus de legume face parul mai slab.

Drojdia de bere. Datorita continutului ridicat de vitamine B (inclusiv biotina) si minerale (crom, cupru, calciu , fosfor , magneziu , mangan , potasiu , seleniu si zinc), este recomandat pacientilor cu probleme de par.

Apa. Hidratarea este esentiala pentru a se uite parul frumos, de aceea este recomandabil sa bea aproximativ doi litri de apa pe zi.

Suplimentele pentru par puternic si sanatos

Suplimentele nutritive sunt un adjuvant la dieta pentru sezoane atunci cand mai cade parul ca la inceputul toamnei. O contributie suplimentara de micro-nutrienti pentru imbunatatirea calitatii parului , conferindu-i corpului si forta si stimuleaza cresterea acestuia: vitamine (A, B, C, E), minerale (calciu, fosfor sunt necesare sau, fier, magneziu, zinc), oligoelemente si aminoacizi.

Drojdie sau germeni de grau sunt sursa excelenta de nutritie pentru par. Din grapese flavonoidele obtinute , potentiali radicali anti-liberi, care protejeaza structura vaselor de sange si extras Ginkgo stimuleaza irigarea foliculului pilos.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *