5 moduri de a bea mai putina cafea

0
3

Majoritatea oamenilor care iubesc cafeaua adora cafeaua. Multi iubitori de bere pot bea cafea toata ziua. Cu toate acestea, trebuie sa ne intrebam daca ar trebui sa bea atat de multa cafea. Prea multa cofeina nu este grozava pentru nimeni, asa ca daca va ganditi sa va limitati consumul de cafea, iata cateva modalitati de a bea mai putin: 

Luati in considerare o alternativa

Cuprins

  • Luati in considerare o alternativa
  • Adaugati apa in cafea
  • Foloseste exercitiile pentru a-ti creste energia
  • Incepeti sa reduceti incet aportul de cafea
  • Bea doar espresso
  • In concluzie

Desi poate dura ceva timp, poate doriti sa luati in considerare inlocuirea cafelei cu ceva mai sanatos pentru organism, cum ar fi ceaiul. Cel  mai bun ceai alb  este ceva incredibil de bun pentru tine, plin de antioxidanti si cunoscut a fi excelent pentru orice, de la dinti pana la zahar din sange. 

Desi nu doriti sa eliminati cafeaua din curcanul rece, incepeti sa incorporati ceaiul alb in  rutina zilnica de dimineata  pentru a incepe sa va obisnuiti cu el. 

Adaugati apa in cafea

Desi probabil ca iti place cafeaua tare, fie ca o bei cu lapte sau smantana sau complet neagra, o modalitate de a consuma mai putina este sa adaugi putin mai multa apa in bautura. Desi poate sa nu fie la fel de gustos, puteti incepe sa limitati intensitatea consumului de cofeina, mai ales daca ati inceput sa vedeti ca cafeaua va afecteaza negativ. 

Foloseste exercitiile pentru a-ti creste energia

Un lucru obisnuit pentru bautorii de cafea este sa bea a doua sau a treia ceasca de cafea mai tarziu in cursul zilei, deoarece incep sa simta somnolenta. In loc sa intindeti mana la acea ceasca de cafea care probabil va va tine treaz, apelati la o  rutina de exercitii  pentru acea dovada de energie. 

Acesta ar putea fi un antrenament complet la sala de sport online sau o plimbare rapida de 20 de minute. Miscarea este o modalitate mai sanatoasa de a gasi energie decat sa bei mai multa cafea decat ceea ce este bun pentru corpul tau. Studiile au aratat ca cel mai bun moment pentru antrenament este dupa-amiaza pentru a invinge scaderea de la pranz sau la prima ora dimineata, asa ca profitati de acest lucru daca lucrati de acasa.

Incepeti sa reduceti incet aportul de cafea

Ar fi o poveste diferita daca ai bea o ceasca de cafea pe zi, dar realitatea este ca este greu sa le limitezi consumul de cafea. Daca doriti sa minimizati efectele intense ale cofeinei asupra corpului dvs., incepeti sa  reduceti consumul de cafea

Cu toate acestea, nu doriti sa eliminati totul dintr-o data, deoarece acest lucru va poate determina sa aveti unele retrageri, cum ar fi durerile de cap. Daca sunteti o persoana care bea mai mult de trei cafele pe zi, veti dori sa incepeti prin a reduce incet consumul la doua cani si apoi sa treceti la una. 

Bea doar espresso

O doza de espresso intr-o ceasca de espresso draguta va va oferi un plus de energie mult mai mare decat o ceasca plina de cafea neagra, si cu atat mai mult daca ceasca dvs. tipica de Joe este plina de lapte. Unii oameni nu iubesc aroma espresso-ului, dar daca esti o persoana care bea cafea pentru efecte, espresso-ul este un lucru perfect pentru a te da drumul dimineata, in timp ce te ajuta sa eviti sa bei prea multa cafea. 

Dupa un espresso sau doua, s-ar putea sa nu iti doresti mai mult. Un espressor cu o singura  portie va poate  fi de ajutor atunci cand doriti sa beti unul sau doua espressouri pe zi, iar o oala Moka poate fi, de asemenea, o idee buna. 

cafea cu o carte

Imagine de Engin Akyurt de la Pixabay

In concluzie

Cand iubesti cafeaua, poate fi o provocare sa bei mai putin, dar poate aduce beneficii si sanatatii tale generale. Indiferent daca cofeina va devine prea nervos sau ca cautati modalitati de a pierde in greutate si de a elimina laptele cu lapte, pot exista motive pentru care doriti sa incepeti sa minimizati cate cesti de cafea beti zilnic – aceste sfaturi va pot ajuta.