Uncategorized

Cum sa profiti de reduceri? 6 trucuri care nu dau gres

Reducerile reprezinta o buna oportunitate de a face achizitii mai ieftine. Va reamintim cateva sfaturi pentru a cumpara inteligent, deoarece reducerea preturilor produselor nu ar trebui sa implice o scadere a calitatii lor: preturile sunt reduse, dar nu si drepturile consumatorilor.

Achizitiile in perioadele de reduceri traditionale trebuie sa se faca in functie de anumiti parametri, astfel incat sa nu va incadrati in greselile obisnuite: sa cumparati mai mult decat este necesar, sa exagerati cu cheltuielile sau sa nu puteti sa returnati un produs. Aceste sfaturi pot fi aplicate in orice perioada de reduceri, oferte sau promotii pe care putem sa le gasim in multe alte perioade ale anului.

1. Vizitati magazinele preferate inainte de vanzari

Inainte de inceperea reducerilor, vizitati magazinele din care doriti sa cumparati (fizice si online). Aruncati o privire si tineti minte posibilele achizitii interesante. Deci, cand va veni timpul, veti sti unde sa mergeti si ce sa cautati si, in plus, veti avea clar pretul anterior si veti sti procentul discountului.

2. Faceti inventarul a ceea ce aveti acasa

S-ar putea sa nu va amintiti toate piesele de imbracaminte de la un an la altul. Inainte de reduceri (poate puteti profita de schimbarea garderobei) verificati ce aveti in dulap pentru a sti sigur ce aveti nevoie si ce folositi deja. Deci, veti evita, de exemplu, sa aveti doua camasi aproape la fel si ramaneti fara modelele preferate de costume de baie, deoarece, cele de anul trecut nu mai sunt la moda. De fapt, va recomandam sa faceti o lista cu hainele pe care le cautati si sa incercati sa o respectati si sa stabiliti un buget maxim pentru ceea ce veti cheltui. Acelasi lucru se poate aplica tuturor tipurilor de achizitii, in afara de imbracaminte.

3. Construiti-va fundalul dulapului in timpul ofertelor de vara

Profitati de promotii pentru a obtine haine de baza. De fapt, ele sunt cele pe care le purtati cel mai mult. Inainte de a le cumpara, ganditi-va cum le veti purta. Daca nu gasiti raspunsul, sunteti pe un drum gresit. Desigur, va puteti oferi un capriciu, este adevarat ca avantajul reducerilor este ca vi le puteti permite, dar nici nu trebuie sa cheltuiti bani pe niste haine pe care nu le veti purta.

4. Verificati reducerile

Magazinele isi publica reducerile maxime pe postere mari, dar, dupa cum stiti, nu toate produsele sunt atat de reduse, iar altele nu au o reducere. Verificati oferta a ceea ce veti achizitiona, astfel incat sa nu cadeti in capcana. Pretul anterior al produsului trebuie sa apara langa cel nou sau cel putin sa indice procentul de discount aplicat.

5. Puneti accent pe calitate

Cumpararea de imbracaminte si alte produse de calitate si / sau de firma inseamna, de obicei, mai multe cheltuieli, dar cu ajutorul reducerilor, vor fi la indemana. In plus, cele mai multe reduceri la haine sunt de obicei mai semnificative la produsele cu preturi mai mari, profitati de asta! Daca, de obicei, nu vi le puteti permite, de exemplu, hainele acelei marci pe care o iubiti sau lucruri de piele, de matase sau alte materiale de calitate, acesta este momentul potrivit pentru a le achizitiona.

6. Cumparati de pe internet

Daca vorbim despre oferte si reduceri la haine, Internetul va fi, fara indoiala, cel mai mare aliat al dvs. Nu numai pentru ca puteti compara intre diferite magazine fara a trebui sa mergeti de la unul la altul si sa riscati sa uitati ceea ce ati vazut in cel precedent.

In plus, va fi, de asemenea, foarte util in ceea ce priveste dimensiunile, deoarece este mult mai probabil ca dimensiunea pe care nu o gasiti in magazin, sa fie disponibila online. Pe de alta parte, daca preferati sa cumparati fizic, majoritatea magazinelor va permit sa vedeti daca modelul si marimea sunt inca disponibile in magazinul in care intentionati sa mergeti.

In cele din urma, retineti ca in magazinele online puteti beneficia si de promotii si reduceri speciale prin cautarea de coduri promotionale, abonarea la newsletter sau chiar de reduceri directe pe care le veti primi prin e-mail.